Kızlar selam. Hani hep derler ya saç vücudun bütün vitaminini alıyor diye. Şuan 32 haftalık hamileyim Saçım neredeyse kalçama kadar geliyor, kesmekle kesmemek arasında kaldım. Malum hurafeler vardır ya saç kesilmez vs. bir taraftan da çok uzun acaba bebeğe giden vitamini etkiler mi gibi de düşünüyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz ??