Busakturk Merhaba anneler 15+4 günlüğüz masAllah öncesinde ilk aylrda hiç agrı sıızım olmadı artık hafif hafif bel agrım oluyo 2 gündür dünde çok hafif karnmda oldu normal mi bebek büyüdüğündenmi