inanasiye bende bugün uğradım sezeryan ve normal doğum için 2250 TL dediler sezeryan da 2 gece normal doğumda bir gece kalınıyor dediler yılbaşından sonra zam için de net bir şey söyleyemeyiz dediler
hilal hanımın randevu tutarı 75 TL den 80 TL'ye çıkmış. ayrıntılı ultrason için 300 TL dediler ikili test için 80-90 TL dediler.
idrar testi(TİT)+25 HD Vitamin+Anti toxoplasma IgG (Elisa) +Anti Rubella IgG (Elisa) için ise143 TL ödedim.