Ecrnsuos Kızlar düzenli adet görüp kac ayda hamilelik elde ettiniz 7ay oldu bu ay Bi mide bulantısı gogus sızlamadı hissettim ondanda adet oldum ne yapmam lazım kan değerlerimemi baktirmam gerekir 3doktora gittim bir problem yok diyor hamile kalmama
esraEb Ecrnsuos ben de 11. Ayımda hamile kaldım. Aynı şekilde ön muayene oldum sadece folik asit vermişti. İlk 6 ay biz istememiştik. Korunmayı bıraktıktan sonra da 11. Ayda hamile kaldım.
Defnesmom_ Ecrnsuos adetlerim düzenli olmasına rağmen tam 1. Yıl hamile kaldığımı öğrendim. Hormon testlerine baktır ilk öncelikle eşinde sperm testi versin öyle bir süre daha deneyin olmazsa hsg çektirin. Ben hsf çektirdiğim ay hamile kaldığımı öğrendim.
esraEb Ecrnsuos Haziran 2021 de evlendim Aralık 2021 gibi denemeye başladık. Sonra olmayınca Mart ayında doktora gittim bir sorun yok dediler folik asit başlattılar. Eylüle kadar kullandım o arada neden olmadı diye iki farklı doktora daha gittim. Hepsi aynı dedi bir sorun yok iki yıla kadar olmaması normal düzenli devam edin dedi. Eylül ayında folik asiti bıraktım kafama göre kasım 2022 de de hamile kalmışım. 16 kasım son regl tarihim.
Koztaburcan Bende korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra kaldım yumurtlama günlerini takip edip ona göre yapıyordum uygulamadan