Kızlar merhaba yine ben 😂 33. Haftamda ssvd adayıyım. Tansiyon ve astım hastasıyım o sebeple doktorum riske girmek asla istemiyor 39a kadar bekleriz olmazsa sezeryana alırız diyor. Çok istiyorum normal doğumu o sebeple sizden şunu yaptım doğumum başladı, şu iyi geldi, şunu yedim tetikledi dediğiniz şeyleri öğrenmek istiyorum 😂