Selcanunal2004 Brisii ben çalıştığım için işe yanımda sandviç getiriyorum 9.30-10 gibi yapıyorum Bazen peynrili domatesli kafama göre yapıyorum evden çıkmadan Ama bu ara sürekli acıkmaya başladım ya inş böyle giderse 13948483 kilo ile gidicem :) 7.haftadayım
Amineazra Brisii bazen yorgun olup uyanamıyorum. Yumurta yeşil zeytin siyah zeytin peynir domates salatalık bal biraz da kuruyemiş güzel oluyor
Tugraseda Brisii cocuğumu 9da okula gönderdiğim için o gider gitmez kendme bişeler hazırlıyorum 10-10:30 gibi kahvaltımı yapıyorum. Eğer daha fazla bekletirsem tansiyonum düşer çünkü
Didemmm88 Saat 09:30 - 10:00 civarı yapıyorum. Peynirli yumurta, zeytin, domates , salatalık , süt , tam buğday 1 dilim ekmek şeklinde. Yanında 1 ya da 2 ceviz 1 kaşık dut kurusu yiyorum genelde