Kızlar benim kızım 26 aylıkken hamile kaldığımı öğrendim ve bu süre zarfında hep emzirdiğini için saçımı boyatmadım . İnanın gün sayıyordum saçımı boyatmak için. Kızım çok düşkündü kesemedim memeden ama tam kesmeye karar verdim hamileliğimi öğrendik . Artık boyatmak istiyorm doktoruma sormadım henüz 3 ayini doldurayım dedim ama internette boyatilabilir yazıyor. Sizce ne yapmalıyım boyatan var mi ? Tam hayatıma kaldığım yerden devam edip saçımı boyatmak , kas konturumu yeniletmek ve botoks istiyordum . Şimdi böyle oldu . Nasip diyorum . Ama en azından saçımı boyatmak bana iyi gelecek bunca zamandan sonra biliyorum . Siz ne düşünüyorsunuz ?