Birtanesi84 Hayır böyle bi şey demedi, ben burada okudum ilerleyen zamanlarda aradaki fark kapanıyor diyorlar. Dün sağlık ocağına kayıt açtırdım mesela, son adet tarihine göre 11 haftalık yazdılar beni, 2 hafta geç döllenme olduğunu ve 9+4 olduğumu söyledim, 9+4’ü de parantez içinde yazdılar 🤷🏼♀️