Nurrrr_ Merhabalar 14+2 haftalığız bir kaç gündür sabahları karnım çok sert uyanıyorum biraz vakit geçince düzeliyor bu durum normal mi yaşayanlar var mı
alisko Nurrrr_ doktorunuza bunu söyleyin mutlaka. bende de var ama bizim 26 haftalık. magnezyum verdi doktorum azaldı. sizin biraz erken başlamış belki hazımsızlık ile de ilgili olabilir. siz mutlaka doktora danışın
Nurrrr_ alisko çok teşekkür ederim mutlaka söyleyeceğim 😊 Aslında magnezyum da kullanmaya başlamıştım .bu iki gündür sadece sabah uyandığım an o sertlik oluyor yarım saat geçmeden kayboluyor bende ilk gebeliğim olduğu için biraz endişelendim açıkçası
alisko Nurrrr_ çok idrar ya da gaz birikiyorsa o da yapabiliyor. sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)