B-K- 40 haftayı doldurduk bebek gelmiyor bir türlü açıklığım da yok normal doğuma müsaitmişim doktorum istersen suni sancıyla başlatalım doğumu dedi böyle olup doğuran var mı yoksa risk almadan sezaryene mi karar versem bilemiyorum