2suprizbebek Kızlarr son bi kaç aydır horluyorum eskiden hiç böyle sorunum yoktu. Doğuma iki ay var . Doğumdan sonra geçiyormu bu horlama cok sinir oldum😭. Kilodan galiba.
gulsahklkn 2suprizbebek Yaa bende horluyorum horlama sesime uyanıyorum bazen içim geçiyo tam dalıyorum horladığımı hissedip uyanıyorum sinir oluyorum
Kbst 2suprizbebek ben ilk haftalardan beri öyleyim tek hamilelik belirtim hemen burnumun tıkanması olabilir 😅