Mumu_1234 evet başta ferritinim 4dü cok düşük bi seviyedeydi. Solgarın hapını kullandım 1 ay hiç yükseltmedi değerimi ve cok kabızlık falan yapmıştı doktorda demekki bi emilim problemin var damardan verelim dedi. 2 doz kullandım cok güzel yükseldi bende rahatladım