byz541 Arkadaşlar üç dört gündür biraz iş yapiyim ayakta kaliyim karnım sertleşiyor bu normal mi dinlenince geçiyor yatarken uzanırken bir şey yok ama ayaktayken bu sorunu yaşıyorum