Kızlar merhaba biz 18 haftalık olduk 3 gündür bende bir gaz sancısı kasıklarıma karnıma heryere vuruyor affedersınız çıkarınca rahatlıyorum baktım netten bu haftalardan rahim büyüdüğü içinde olurmuş çok normal yazıyor biraz da üşüttüm sanırım varmı benim gibi anneler neler yaptınız 👋