Geçen hafta perşembe günü evde yaptığım testte pozitif çıktı doktoruma gittim karından ultrason da göremedi kan istedi beta 1427 çıktı yarın tekrar gel dediler cuma günü gittiğimde vajinal ultrasonla baktı kese göründü dedi içi boş mu dediğimde daha görünmez çok küçük dedi. Dış gebelik olabilir mi sizce ? Üst karın bölgemde iki gündür sancı var göbek deliği çevresinde