Esra12 soluma yatıyorum sonra tuvalete kalktığımda ya sırt üstü ya da sağımdan kalıyorum uyuduktan sonrası pek bilinçli olmuyor galiba 😂😂😂 ayrıca doktorum çok kasılma dedi ay bi benim doktorum mu bu kadar kasılmıyor hiç kısıtlamadı beni ki en yoğun en çok hastası olan doktor bulunduğum ilde tanımayan yok 🙄 herkes çok memnun ben de öyle yatış böyle olacak bunu yeme demedi sormama rağmen hep söylediği kendini kısıtlama çok takma asla kafana takma hep olumlu biri işin de de çok iyidir ben kötü bşy sorduğum da bile öyle rahat öyle tatlı ve yararlı konuştu ki kaç kişi yönlendirdiysem hep dua etti hepsi de sorumlu gebelikti 🙄 o yüzden çok Fazla takmıyorum hamileliğim hep rahat geçmedi altını çiziyorum ama doktorum çok rahatlattı sayesin de hepsini atlattık. Bazen çok abartıldığını düşünüyorum annelerimiz bizi böyle kasarak mı doğurdu allah için 😒