Kızlar merhaba bugün 38.haftamdayım. muayeneye gittim doktor açıklığın yok çatında dar dedi pazar gününe kadar değişmezse sezeryanla alırız dedi. Bu çatı darlığı doğuştan gelen bir şeymiş oysaki hamileliğim başımdan beri egzersiz yürüyüşte yapıyordum ama . Bu şekilde olup normal doğum yapan var mı