whitechocalete 1 ders bile idare edebilecek biri varsa parol alıp karanlık bi yere geçmeye çalışın. Okulda zor oluyor biliyorum ama ne bileyim destek eğitim odası, mescid, hizmetli odası falan iş görür. Gözlerinizi kapatıp oturmak bile biraz rahatlatıyor. Bu arada sürekli su için.
Ben öğretmen arkadaştan rica edip destek eğitim odasına geçmiştim. Kafamı masaya koydum, üstüne hırkam, karanlık yapmaya çalışmıştım.