Dün itibariyle kendimi pek iyi hissetmedim sıcak bastı başım döner gbi oldu tansiyonum normalde 10 11e 6 falan çıkardı şimdi 12/7 çıkıyor Bi de sabahta kasığımdan bacağıma Bi ağrı girdi korktum acile gittim kan ve idrar bakıldı idrarda bişi yok çok şükür nstde de Bi sancı çıktı benim gbi olanlar var mı çok huzursuz hissediyorum hamileliğimin başından beri ilk defa böyle oldu