NisaSevgili Ayseee_brc bende aynıyım nerdeyse ve o büyük ihtimalle kum oluyor monurol veriyor doktorlar ya da urocare o geçiriyor ama tam bi etki ettiğini söyleyemem hiç geçmeyen bi yanmam var benim de çünkü
Ayseee_brc NisaSevgili iki kez monurol kullandım bende şimdi piyilosepy kullanıyorum karın agrimda oluyor
Ayseee_brc NisaSevgili bide çok sık idrara cikiyorum artık çarşıda pazar da korkar hale geldim sürekli idrarın gelecek hissi 🙁
Ayseee_brc Ulvana elma sirkesi ile duşta ılık su da biraz oturun kasintim o sekilde geçti bide travazol krem bir hafta vermişti dr
201520202023 Benimde surekli enfeksiyon cikio tahlillerimde ilacta kullandim ama yok gecmiyo daha cok agri yapio kaşıntı deilde bol su ic diyolar ama surekli tuvalet beklemekten bi hal oluyorum
Ayseee_brc 201520202023 benimde tahlillerin de sürekli enfeksiyon antibiyotikler kullanmama rağmen gecmiyir ilerliyor yarın Dr tekrar çağırdı sanırım ürologa yönlendirecek bebislerimiz icin endişeleniyor insan
201520202023 Ayseee_brc bende ayni üçüncü hamileligim hepsindede cektim bu enfeksiyonu tek enfeksiyonda deil seker tansiyon troid hepsi war rabbim yardımcımız olsun hepimizin imsallah bugünlerde gecti diyeceğiz 🤲