Doktorum kiloma, bebeğin kilosuna ve suyuna, açlık kan şekeri değerlerime, kan ve idrar tahlilime bakarak risk görmediğinden şeker yüklemesi yapma gereği duymadı. Değerlerimden biri bile şüphe uyandırsaydı yapacaktı. Doktorum doğrudan şeker yüklemesi yapmamı şart koşuyor olsaydı düşünüp sorgulardım muhtemelen. Riskli bir işlem olduğuyla ilgili uyarılar var, insan endişeleniyor ister istemez.