Esoo0698 Kızlar kız kardeşimin düğnüne abiye aldım beli dar oldu biraz terziye versem kumaş atıp genişletirmi. Yada aklıma abiyenin arkasını ipli yapması geldi ipli yaparmı acaba anlayanınız varmı ?
Sahdormommy Esoo0698 ben anlamam ama ablam anlar bu işlerden ona sordum mantıklı dedi hatta etek buyundan alıp beline ekleme olabilir gelinlik yapılışı gibi dedi
Hazalaskin Esoo0698 abiye terziyeleri ayrı oluyor hem büyütme hem daraltma yapiyolar abiyeyi bozmadan sakın normal terziye verme mahvederler
Esoo0698 Terzi bize çok uzak gidip soramıyorum zor yürüyorum bide 2.5 yaşında kızım var o yüzden fikirlerinizi alıp öyle gitmek istiyorum
Esoo0698 Hazalaskin cikolataligofret Sahdormommy 3 tene terziye sorduk yapmıyolar benim abiyemi yaptırdığım yer var bide oraya sorucam inşallah yaparlar yoksa giyemicem ve bu beni üzer🥹
cikolataligofret @Esoo0698 eğer aynı kumaştan fazlalık çıkıyorsa, etek boyundan vs, genişletildiği belli bile olmuyor. Daha önce abiye için yaptırdım.
Esoo0698 Sahdormommy Yok canım yapmıyolarmış elbiseyi geri vermek zorundayım artık eşimle pazar günü tekrar gezip bakıcaz
Sahdormommy Esoo0698 kaç beden almıştınız ve hamilemisiniz bende hamileyim ve bizimde düğün var elbise bulamamaktan korkuyorum