kucukbebek Cananyildiz Bend ilk hamileligimde yapmadim doktor gerek duymamjsti, simdi ikinci kez deneyecegiz bakalim icebilecekmiyim 5 dk icinde o sekerli suyu (umudum yok)
Zzeyynep04 kucukbebek ben tek tıkıp içtim ki tatlıyı hiç sevmem limonlu şekerli suydu sonrasında tansiyonum oynadı ama geçti zor değil endişelenme.
kucukbebek Zzeyynep04 Haftaya tekrar deneyecegiz bakalim ne olucak canim, benim zaten hala bulanti kusmam var. bu da ekstra zorladi sabah ac karnina
kucukbebek 5melekannesi Kimi hamisler Turkiyede okdr iyi anlatiyolar ki tadini, benimki cok kotuydu ya😐🤢
Zzeyynep04 kucukbebek kusma varsa o yüzden de çok zorlanmışsındır umarım yaptırmışsındır ve sonucun iyidir
dexter hastanelerde şekerli su, toz karışım falan veriliyomuş ben sağlık ocağında yaptırdım eczaneden bize aldırdılar kola kutusu gibi hafif asitli çilekli gazozdu.
kucukbebek Zzeyynep04 Bugun yine vardi ve yapamadim, baska bolumden randevum gelicek bekliyorum, bakalim ne deyecek doktorlar napcaklar canim
kucukbebek Zzeyynep04 Bu hamileligimde istediler canim, ilk hamileligimde yapmadilardi, bir deger var BMI, 27 sınır sayısı, benim iki hamileligimdede 27.3 sinirdayim tam. Yurtdisindayim