Kumral60 Chan canim bana da igne verdiler b12 ama korkudan olamadim henuz 😊 istah actigini duymadim ama bebis icin cok onemli oldgnu icin yaptircam.
Chan Kumral60 Valla ömrü hayatımda görmediğim bir B12 değeri görünce korktum açıkçası :/ Beyin gelişimi içinde çok önemliymiş. Gözümü kırpmadan oluyorum. Haftada bir gün.
Kumral60 Chan bana 2 gunde 1 dediler canim saglik ocagina gidicem bende biraz kandimi motive edeyim olcm hemen benim degerlerim ilki ile ayni cikti ne yediysem direk bebek almis bana hic yaramamis.
Chan Kumral60 Sanırım ihtiyaca göre sıklığı değişiyor. Benimki 162 çıktı ama hamilelikte 200 altına ismesini istemiyoruz dedi sağlık ocağındaki doktor 😅 Daha bir yıl önce değerim 500'dü 😂
Kumral60 Chan ya benimki 97 cikmis ya benim cok dusukmus sen diyince bakiverdim ben hemen ignemi olayim vejeteryanligin sonu buymus😑
Kumral60 Chan canim ya ben simdi doktorlari inceledim de hastanedeki ayla ozaltay dan herkes cok memnun kalmis bende onumu denesem dedim 😊
Kumral60 Chan Var canim baktim da 2 erkek 3 kadin var erkegin biri aksam calio bu doktorda yasli ama baya guzel yorumlar var digerine onuda denemk lazim.
Chan Kumral60 Umarım tuğba hanımdan memnum kalırım da bir daha doktor değişikliği yapmam 😅 Bir doktora bağlı kalmak istiyorum artık 😂