Hlycsr91 Merhaba arkadaşlar aranızda gebelikte kalsiyum ilacı kullanan varmı acaba, hangisini kullandınız. Benim sabahları çok fazla bacak ve eklem ağrılarım oluyor kalsiyum eksikliğinden kaynaklıymış sanırım 😫
Byidilto Hlycsr91 Bende bacak ağrısından duramıyordum 5 dk yürüsem yuruyemeyecek hale geliyordum. Doktorum osteowell önerdi kalsiyum ve magnezyum var içinde çok iyi geldi. Doktoruna danışıp kullanabilirsin
newmoon35 Ben ocean extramag kullanıyorum 3lü kombinasyon hali, kramplarıma çok iyi geldi daha rahat uyuyorum
Byidilto Hlycsr91 Benim yatakta dönemeyecek kadar şiddetli kalça ve çatı ağrım vardı şuan çok iyiyim. Sizde biran önce ağrılarınızdan kurtulursunuz umarım