Baraninci_35 Arkadaşlar benim kiz biraz nazlı bi türlü gelmiyor sizler en son kaçıncı haftada digum yaptınız normal dogum istoyirum onun için bekliyorum
Eftelyaatasoy Baraninci_35 ben de bugün 40 oldum kuzenim 42de kızına doğum yapmıs ben de beklemedeyim