Eessraa34 Arkadaşlar merhaba Zeynep Kamil e kontrol e giden arkadaşlar hangi doktorlara gidiyorsunuz memnun kaldığınız doktor var mı acaba
zeynozey Eessraa34 gizem ceren ekiciye randevu alırıyorum asistanları oluyor zaten hep , memnunum onun asistanlarından☺️ Miray- Doğa asistan doktorlar denk geldi bana hep ikiside çok tatlışlar
Eessraa34 zeynozey Çok sağol canım en son kontrole gittiğimde bana denk gelen doktora soru dahi sormaya çekindim
zeynozey Eessraa34 bazı doktorlar öyle malesef 😭 Ama gizem doktora da denk geldim oda çıtı pıtı çok güler yüzlü muhabbetli bir doktor☺️☺️ bugünde randevum var bakalım şansıma kim denk gelecek🤣🤣
ensensr23 Honeyss yukarda biri memnun olduğunu yazmış siz neden memnun kalmadınız acaba bende bu hafta gidicem ona göre alayım randevu