Mnsfsl Merhaba, ben de daha hamile olduğumu öğrenmeden her sabah uyandığımda öyle oluyordu. Şimdi 10cu haftadayım hala devam ediyor. Şükür her şey çok iyi gidiyor. Bünyeye bağlı bir şey, hormonlar arttığı zaman kabızlık değil de ishal yapa biliyor. Bundan evvel 2 hamileliğim oldu, 1cide gelişimi 6cı haftada durdu, 2cisi dış gebelik. Onlarda da ishalle başladı, ancak ki ne zaman kabızlık başladı sorun olduğunu öyrendim. Onun için ishalle başlayıp öyle devam ediyorsa korkmana gerek yok, senin bünyene göre bu normal demek.