14+6 haftalık hamileyim
24 saatlik idrar vermiştim bugün sonucum çıkmış 24 saatlikte protein hesaplanan 177 çıkmış zaten tansiyon hastasıyım ilerleyen süreç nasıl olacak aynı durumda olanlar varsa yardımcı olabilirse sevinirim. randevuma bir hafta var daha