Valla benimde öyle çok fazla ödem oldu şişti iyice bağcıklı ayakkabıların bağlarını bağlamadan giyiyorum hafif genişletip bir de 1 numara büyük ayakkabı almıştım o var. Terlik giy diyen de çok oluyo böyle olunca bende onu giyemiyorum.😂 ellerimde o kadar şiştiki uyuşuyo çoğu zaman doktora söylemiştim rahatsız ediyorsa sürekli fizik tedaviye gidebilirsin demişti ama doğurunca geçer diye bekliyorum. böyle böyle bitecek artık herhalde başka bir çözüm bulamadım ben