Kızlar 27.haftamdayım su gibi akıntım geliyor korkuyorum acaba suyum mu geldi diye ….bunu nasıl ayırt edebilirim suyu gelenlerin aralıksız sürekli su gelmesi durumu mu oluyor bende ara ara gelen bir durum lavobodaya gittikçe daha çok geliyor daha önce doktora gittim bunun için su gelme durumumun mantardan olduğunu söyledi fitil kullandım biraz geçti sonrasında yine tekrarlamaya başladı bu durumu yaşayan varmı aranızda