Beyza55- Kızlar merhaba 22. Haftadayım bebeğimin hareketlerini henüz hissetmeye başlamadım doktorum yavaş yavaş hissedersin artık demişti ama herhangi bir hareket yok normal midir?
Hlycsr91 Beyza55- kilonuz nedir acaba kilolu olanlarda daha geç hissediliyormuş. Bende 18 haftadayım henüz hissetmedim.
JaleTogrul Beyza55- ilk gebeliginse normal benim 2 ci 20den sonra daha belirgin hiss etmeye basladim genelde kiloyla alakali biraz kilolu olanlar gec hiss eder diye bir yerde okumustum
JaleTogrul Beyza55- bende oyleydim hiss etmeyince bisey oldugunu dusunuyordum merak etmeyin sadece annelik duygulari yukleniyor bize 😅 riskli bi hamilelik degilse hiss etmemeniz normak uyuyordur belki🥰