Kizlar kaşıntıdan uyuyamıyorum duramıyorum sol bacağımı sivri yemiş herhalde nasıl olduysa anlamadım bacağımın belirli bölgeleri top gibi oldu kaşımaktan helak oldum.Sadece bu bölgede olunca başka bir şeyden şüphelenmedim bende.Evde STİLEX diye bi krem varmış süre süre bitirdim ama ne yapabilirim aşırı şiş ve kızarık . Krem önerisi olan varsa alayim ya da evde doğal yöntem ?