Kader111 Sağlam bir belirti değil bence. Bağırsaklar kendini doğuma hasırlıyor olabilir veya artık organların daraldığı sıkıştığı için çalışmasında sıkıntı oluyor olabilir veya üşütmüş olabilirsin yediğin bişey yapmış olabilir vs vs bende çok kez ishal oldum düzeldim 39. Haftaya girdik hala doğurucam