Sltn66srkn Arkadaşlar adetime 6 gün var bügün erkn gebelık testı yaptım negatıf cıktı cok uzuldum sızce erkenmi 3 gundur kasıklarım agrıdı belım felan ıkı gundurde hafıf gogus hasaslastı ama negatıf cıktı
Hizligonzales Sltn66srkn olsaydi cikardi diye dusunuyorum benim 1hafta kala çıkmıştı. Ama gec dollenme vs de olabilir. Ins vardir. Bi 10gun bekleyin bence gecikmeden sonra yapin tekrar olmazsaniz.
Yareneylul Sltn66srkn bende geçmeden önce erken gebelik test yaptım negatif çıktı adet 1 gün kala kan verdim yine negatifti bi hafta geçtikten sonra pozitife döndü canım acele etme gecikmeyi bekle bence
AsELinAnneSi__ Sltn66srkn benim geç döllenme olmuş iki hafta gecikmeyle bile silik çıktı gönlünü ferah tut dua et rabbim sağlıklı evlatlar nasip eylesin yokdan var eden rabbim bende öyle uzulurken bir anda gelsi yavrumuz
Sltn66srkn Hizligonzales inş çıkar canm ıkı gun daha bekleyıp kan vermeyı dusunuyorum bekleyemıom sabırsızlanıom varsa da yoksada ogrenımde 🤣🥹