1mucize 10. Günde de gitmiştim galiba ya tam hatırlamıyorum ama 5 sene önceydi😄 dikiş varken dokunmadı sadece baktı diye hatırlıyorum canım acısa bilirdim kalırdı aklımda 🤭40. Günü iyi hatırlıyorum ama çünkü parmağıyla bakacağını biliyordum annem önden anlatmıştı ne yapacağını aşırı korkarak gittim ama çatı gibi düşünmeyin çatı da tüm iki parmağını sonuna kadar sokup bakıyo sonuçta tabi ağrır ama bunda sadece işaret parmağının ucuyla bi dokunuyo iç tarafa okadar hiç bir acı yok emin olun👍🏻 ben bile yaptırabildiysem ki o konuda çok sıkıntılıydım oğluma da ilkinde hamile kalmıştım o dönem öyle diyeyim yani kimse ağrı çekmez eminim