Kumsalllll bence belirtelere inanmayın.Ben kustum yer yer tansiyon düşüklüğü ekşi yeme.Baharatlı hersey midemi bulandırdı.çay asla içemedim.karnım top gibi.soğan sarımsak çok rahatsız etti.tatlı da yiyemedim 7ay.sadece hamile oldugumdan beri yüzüme bi güzellik bi canlılık geldi