Suriyeliler olmasaydı herkes gayet eskisi gibi devlette yapardı. Eskiden extrem bir durum olmadıkça kimsenin aklına özelde doğum yapmak gelmezdi. Şimdi Suriyeliler’den yer bulamadığımız için , onlardan farkımız olsun diye özelde yapıyoruz. Benim yaşadığım şehirde kadın doğumda randevu bile yok,onlardan sıra gelmiyor. Bir kez muayeneye bile gidemedim sıra bulupta. Özelde doğum yaptım, bebeğim sarılık oldu özelde kuvezler dolu diyince mecburen devlet hastanesine gittik, orada yer var diye. Yoğun bakımda 15 tane kuvez vardı, 2 tane türk vardık biri ben biride başka bir arkadaş. Geri kalan tüm kadınlar Suriyeliydi. Onlarla aynı odada kalacak olsaydım çıkıp başka şehire gidecektim hastaneye. Allah’tan o türk arkdasla boş oda buldukta şans eseri birlikte kaldık.