Birayy canım düşünmez olurmuyum doktor her an gelebilir diyor suni vermek istemiyor 22 yaşıma giriyorum sayılı günlerim var 25 ten önce vücudun vajen doğum gerçeklestirsin diyor risk olsa 32 de olsa alırdım diyor içimi rahatlatıyor bişey diyemiyorum usul usul evime dönüyorum 42 de doğanda var sabret diyor 40+2 her gün nst dedi ne yalan soyliyim gitmiyorum her gün girmek istemiyorum hareketler vs normal çocuğun kasilmalarim arttı bı kaç gündür bugünde biraz tempo tutturacağım akşam pazara yürüyüm şimdide ev temizliği bakalım artık akşam nst gideyim öyle görüneyim diyorum