4 yaşında bir pamuk gibi bembeyaz kızım var. 3 haftalıkdı yanıma geldiğinde. 4 yaşında şimdi. Kısır bu arada. 4 yıldır bir pisliğini görmedim çok temizdir. Ama depremden sonra çok yalnız kaldı. ( mamasını suyunu asla eksiltmedik bu arada) Evimizi yerleştirdik. Piskolojik mi bilmiyorum sürekli tekli koltuklarıma çişini yapıyor. Hergün kum unu temizlediğim halde. Yani koltuk yıkatmaktan gına geldi. Sizce neden? Ve önerisi olan var mı?