Kızlar 21+3 haftalık hamileyim saat gece 4 oldu uyuyamıyorum yatamıyorum bile… Yattığımda karnıma bıçak saplanır gibi batma oluyo hareket bile ettirmiyo neden olur sağ tarafıma elimle hafif bastırdığımda da acıma batma oluyo bu zamana ilk defa oluyo dün tetenoz aşısı oldum etkisi olur mu ya da bu haftalarda normal mi bilmiyorum🥺😖