Evett sonunda bende fırsat buldum yazmaya eski postaları mı görenler nekadar çok korktuğumu bilirler fakat 22 Mayıs pazartesi yatisim yapıldı damar yolum açıldı kiyafetlerimi giydim ve saati bekledm saat 4:30 civarı doktorum geldi ve beni sedyeye koyup ameliyathanyee götürüyorlardi yanımda eşim vardı kapıya kadar benimle geldi ve ailem o an içeriye girdim ve sırtımdan iğnem yapilicakti en korktuğum şeylerden birisi igneydi fakat ben kambur duramadim bu yüzden 6 sefer iğne yapildi hiç acimadi diyemem ama çok hafif bir sızlama oldu neyse ayaklarım uyuştu komple sondan takıldı onuda hiç hissetmedim ve cekistirmeler başladı hiçbir acı yok sadce hissedyosun ve oo an kizimin sesini duydum ve çok değişik bir duyguydu aglamaya başladım o an tüm dünyanın o olduğunu farkettim toplam 20 dakika sürdü kızım kucağımda ellerimdeydi mis gibi kokusu vardı o an dikilerken falan asla düşünemedim bile orayı sadece gözlerim kziimin üstündeydi ve herseyimiz sağlıklı olduğu için 24 saat beklemeden çıkışım yapıldı hastaneden dicegim o ki tüm korkunuz herseyiniz saniyede yok oluyor rabbim hepinize su gibi doğumlar nasip etsin aşklarım sağ salim kucağınıza alın bebişlerinizi Allah’a emanet olun.🤍