Humeyra_ haniferesko o korku hepimizde var sanırım canım . Dua et güzellikleri düşün Allah yardımcın olsun 🌸
btlkaya Benim de cuma günü yatışım olacak. Ben de çok korkuyorum🥺 inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi.. 🙏🏻
Fadime5656 Benim de dıgumum haziran da sezeryan olacağım son kontrolum ayın 8ınde bende cok korkuyorum😥