Betulkaraa34 15 mayista dogum yaptim kizim geceleri uyumuyor hic bazen uyuyor hep değişiyor suan saat 02.20 hala uyumadik bekliyoruz uyumasini sizler nasilsiniz nasil gidiyor😅
1mucize Betulkaraa34 ay bende 16 mayısta doğum yaptım kızım yatıyor şu an. Bizde de durumlar karışık bi uyanığız bi yatıyoruz bi ağlıyoruz bi susuyoruz🥹🙇🏻♀️ daha alışamadık daha doğrusu ben alışamadım uykuyuda çok severim hamileliğimde rahat geçti o günlerdeki gibi yan gelip yatmayı özledim😬 şu an mesela gözlerimden uyku akıyor niye kızım uyurken ben uyumuyorum diye kendimi sorguluyorum🤯
Betulkaraa34 1mucize bende ayniyiimmm inan kii birde sol göğsümde az sut var sagda cok var neden bilmiyorum kafama.takmaya basladim halbuki esitte emziriyorum neden oluyor bilmiyorum boyle degildi 🤔 iki uc gundur boyle. Geceleri uyumuyor gunduzleri huysuz alismaya calisiyoruz o uyurken bende uyuyamiyorum uyku tutmuyo☹️
1mucize Betulkaraa34 valla ben bazen karıştırıyorum hangisini verip vermediğimi unutuyorum🤯oysaki bende eşit emzirmeye çalışıyorum🥹öyle oluyor genelde hep o uyurken dur şurayı temizleyeyim dur şunu yapayım derken o da uyanıyor o sırada. İlk bebeğiniz mi??
1mucize Betulkaraa34 aynen öyle valla uykuyu bi düzene sokabiliriz umarım bakalım kim kime ayak uyduracak 🫠😅benimde ilk bebeğim🧚🏻♀️
Papatyaaaaaa Uyku krizindeyiz. Karnı tok, altı temiz, gaz yok ama ağlıyor sürekli ve uyumuyor 🥺 bende onunla beraber ağlıyorum 🤭
Betulkaraa34 Papatyaaaaaa ayniyiz biliyo musun sirf keyfine uyumuyor bu sabah oyle sinirlendim ki sonra uyuyunca pisman oluyorum kotu hissediyorum oyle sinirli davrandigim icin uykusuzluk sinir yapıyor onu anladim bu donem de 😥 rabbim yardimcimiz olsun insallahh uyku duzenini sokariz🥱
Papatyaaaaaa Betulkaraa34 amiinn inşallah 🤲🏻 ben kızıma sinirlenince etrafa sarıyorum. Neyse ki sinirimi çıkaracak kardeşler var 😂😂 sağlıklı olsunlar da biz uykusuz kalalım olsun 🫠
1mucize Betulkaraa34 ay zaten uyku sıkıntı olmazsa gerisi çok güzelde işte her güzelliğin de bir zorluğu var 🥹🫠
1mucize Mesela benim kız bugün uyumamaya yemin etmiş gibi gün içinde o kadar yorulduk ki hastane işi nüfus işleri derken benim gözümden uyku akıyor o bana mısın demiyor 😩bugünü sadece yemeye ve ağlamaya ayırmış gibi bu bebeklerinde bir günü bir gününü tutmuyor 🙇🏻♀️