Kalbimmmmm Kızlar 11+4 çok şişkinlik oluyor karnım şiş geziyorum normal mi acaba rahatlamak için birşey öneren varmı iyi gelen
Sareee39 Bol bol yürüyüş canım sade maden suyu bide bende 15. Haftadayım ve hala aynıyım sabahları bişey yok ama akşamları özellikle pandalar gibi yuvarlanmak istiyorum şişlikten nefes alıp oturamıyorum uyumak bile dert şişkinlikle 😵💫