brkfly Kızlar 37 haftalığım. Yatınca bir şey yok. Ama ayakta olayım nefesim kesiliyor gibi. Karnımda sertlik hemen kendimi sandalyeye atasım geliyo normal mi acaba 🙁 bi de nefes konusu beni çok paniklettiriyo. Nefesim kesiliyo gibi oluyor
Kubra_Ozmen brkfly 37+6 da karnımda sertleşme ve hareketsizlik sebebi ile doktoruma yazmıştım ve doğum yaptım. Ama sertleşmeler öncesinde bende de oluyordu. Kasılmalardan sebep oluyor. Normal artık sona yaklaşıyorsunuz. Ama siz yine doktorunuza danışın🌸
beyzacmvrc brkfly bende de oluyor aşırı hareketli su an cildirmis gibi 😂 bı yandan da toplanıp semsert oluyo Kasıklarım çok ağrıyor ayağa kalkınca aşağı çekiyor sanki bsiey
Cansutgn Canım bende 38+3 aynı sorun önceden beri vardı ama bu haftalar okadar siklastiki hatta kasiklarima bıçak saplanmasi gibide oluyo mahfdyo beni doktoruma sordum kasılma dedi çok aşırı cogalnca gel dedi