Şuan 33+5 doktorumla doğum için görüştüğüm de Normal doğumun bebeğin kafa çapı geniş olduğu için zor olacağını söyledi ve sezeryanı önerdi bende araştırdığımda gerçekten belli bir oranı varmış ilerde idrar kaçırma olsun birçok soruna yol açabilirmiş yıpranırsın dedi açıkçası doktor normal doğum olursa bu şekilde sezeryan olan varmı ve bebeğinizin kafa çapı kaç doğdu . Eşimin kafasıda büyük yani o yüzden genlerden gelen bişey ama aşırı değil tabi sadece olması gereken haftadan daha önde gidiyor kafa olarak