41+3 te doğum yaptım bıraksaydım 42 ye kadar yolu vardır ;) devlet takipliydim devlet bekletince özele gidip daha yeter bu bebeği doğurtun dedim suni taktılar hissetmedim açılma oldu ama çok yavaş oldu ağrı eşiğim yüksekmiş sonra bebeğin su kesesini patlattı hop 20 dakikaya doğdu ☺️