Ezgi-48 lansinoh kullandım doğum sonrası yara olmasını engelledi her emzirdiğimde çok acı oluyordu ama kremi sürer sürmez acısını alıyordu bir süre biraz acıyla geçirdim ama geçti çok şükür yara olmadan. Şimdi iki aylık olduk arada acıyacak gibi oluyor hemen kremi sürüyorum geçiyor. Tavsiye ederim. Yine de doktorunuza danışın.