Musmutluuu Hamileliğimi öğrendiğimden beri karın ağrım dışında herhangi bir belirtim olmadı. Farklı bir ağrı vs yaşamadım ama bugün inanılmaz bir bel ağrısı başladı ve geçmiyor. Kötü bir şey değildir dimi korkuyorum cevap verirseniz çok sevinirim
Musmutluuu Gizem60 Gizem60 çok teşekkür ederim 🙏 burda herkesten birşeyler öğreniyorum ama bazen okuduklarımdan çok etkileniyorum, bel ağrısıyla bir çok düşük hikayesi gördüm canım çok sıkıldı hiç yoktu birden başladı geçmiyor sormak istedim artık 😞
Sevo01 Canım.benimde geçen çok şiddetli ağrıdı inan hiçbiriyle yapamadım 8 hastalığım 1 hafta sonra geçti doktora gittim bebek gayet iyi dedi